Vitamin C in D3 za zimsko odpornost

Odpornost imunskega sistema zelo vpliva na to, da tudi pozimi ostanemo čili in zdravi. Vsi vemo, da majhni otroci pogosteje zbolevajo kot odrasli, vzrok za to pa je prav njihov imunski sistem, ki še ni do konca izgrajen oziroma še ni pridobil vse potrebne naravne odpornosti. Kljub temu pa nekateri ljudje tudi v odrasli dobi pogosto zbolevajo. Če želijo izboljšati svojo odpornost, jim pri tem med drugim lahko pomagata vitamin C in D3.

Kako skrbeti za odpornost v zimskem času?

Za odpornost v zimskem času je treba skrbeti že poleti. Takrat je idealen čas za več preživljanja časa na prostem. Tako si lahko naberemo zalogo vitamina D3, ki se tvori s pomočjo sončnih žarkov. Poleg tega pa lahko za svojo odpornost skrbimo tudi z zdravo prehrano, dovolj tekočine in na sploh z zdravim življenjskim slogom.

Pri preprečevanju okužb je pomembna tudi higiena – torej redno umivanje rok in skrb za to, da se z njimi čim manj dotikamo obraza. Pomembno pa je, da se tudi jeseni in pozimi skušamo čim manj zadrževati za štirimi stenami, še posebej pa v prostorih, kjer je veliko ljudi – trgovinah, trgovskih centrih ipd. Tam je namreč možnost za okužbo večja.

Marsikdo pa si do zimske odpornosti pomaga tudi z jemanjem vitaminov v obliki prehranskih dodatkov. S tem je najbolje začeti že jeseni, pri čemer imamo na voljo različne dodatke. Med njimi je dobro izbrati takšnega, ki vsebuje vitamin C, saj je slednji zelo pomemben za naš imunski sistem in njegovo odpornost. Prav tako pa pri tem pomaga tudi vitamin D3. Zato je pametno izbrati tak prehranski dodatek, ki vsebuje vsaj enega od njiju, ali pa jemati kar oba.