Kuponi, ki potrošnikom zagotavljajo popuste in ugodnejše nakupe, so zadnjih nekaj let zagotovo pravi hit, ki prinaša veliko zadovoljstva tako kupcem, kot prodajalcem. S kuponi namreč kupec prihrani, prodajalec pa si z njimi zagotovi njihovo pozornost, razproda svoje izdelke ali storitve veliko hitreje, še posebej pa računa na to, da bo v nakup prepričal tudi tiste, ki pri njem oklevajo in se zanj v končni fazi morda niti ne bi odločili. Kuponi so se pri nas sprva uveljavili predvsem na področju turizma, torej pri najrazličnejših potovanjih in zakupih apartmajev, nato pa so se razširili tako rekoč na vsa področja – danes so vam na voljo kuponi za izdelke za vsakdanjo uporabo, za kozmetične in frizerske storitve, upreti pa se jim ne morejo niti največji trgovci.
Ti sicer večinoma ne sodelujejo z zasebnimi ponudniki kuponov in skupinskih nakupov, temveč vzpostavljajo svoje kanale – kupone za popuste na primer umeščajo v svoje kataloge in druge promocijske materiale.
Koliko popusta vam lahko zagotovijo kuponi? Ponudba, s katero si nakup znižate za deset ali dvajset odstotkov, se obnesejo zgolj pri nakupih največjih vrednosti, sicer pa so nekaj povsem vsakdanjega kuponi za znižanja petdeset odstotkov ali več. Z njimi lahko kupec resnično veliko prihrani – in če ste med tistimi, ki imate pri nakupu nekega izdelka ali storitve dovolj časa, da nekoliko bolj pobrskate po spletu, lahko dejansko najdete kupon za skoraj vse, kar potrebujete.
Ste si kdaj izračunali, koliko lahko na takšen način prihranite v enem letu?
Če ne, potem vam to vsekakor priporočamo. Zaradi vse večje konkurence na trgu lahko namreč med kuponi odkrijete odlične ponudbe, ki bodo precej izboljšale vaše finančno stanje, ali pa vam omogočile, da si privoščite tudi kaj takšnega, za kar ste še pred kratkim mislili, da vam je nedosegljivo. In zakaj si ne bi kupili stvari ali zagotovili storitev, s katerimi vam bo v življenju lepše, ko pa so vam te s kuponi povsem enostavno dosegljive?